Oho, kai mun pitää sitten vielä jaksaa yrittää... Kiitoksia vain kannustuksesta. Työajat on kyllä pahimmat liikunnan pilaajat. Vaihtoehdot ulkoilla ja liikkua on joko aamutuimaan tai myöhään illalla. Mutta ehkä minä sitten reipastun ja yritän käydä iltasella kävelemässä. Yritän napata miehen mukaan. Ja pitää tosiaan vahtia taas syömisiä paremmin. On tullut mutusteltua kaikkea, mitä ei suinkaan pitäisi... Tosin positiivisena voinen pitää sitä, että esim. kevytlevite on ollut niin kiva tuttavuus, että se on jäänyt ihan pysyväksi valinnaksi mun ruokailutottumuksiin. Samaten kevyemmät juustot maistuvat. Eikä mun tarttis enää kamalan paljon pudottakaan tuota painoa. Olen tyytyväinen, jos se ikinä humpsahtaa tuonne alle 80kg. Sen jälkeen voinen katsoa tilannetta uudemman kerran. Jos vielä sittenkin innostaa, niin 75kg vois olla mukava paino. Sen enempää en haluakaan keventyä!